Gele manie: VVD-ideoloog Ankersmit stapt op

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Feb 26 21:37:22 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De huidige VVD is een ´religie´ over ondernemerschap, waarbij de
klanten moeten bidden voor meer keuzevrijheid. De keuzes zijn schijn
voorstellingen, ´beelden´ dus die je kunt aanbidden !!

Maar gaat nergens meer over ...

Je zou mogen verwachten dat zich daar de healers van de huidige crisis
zouden bevinden, maar niet !! Ze weten niet eens wat er aan de hand is
!!

Henk Elegeert

Op 26 februari 2009 19:03 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com> het volgende geschreven: