Muziek in Gele manie (2)

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Thu Feb 26 10:35:43 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Shit, verschrijf ik me... geef ik zowaar het antwoord op het raadsel
>  weg. Foutje.
>
>  Maar het gaat natuurlijk om de Hermetische betekenissen. De vraag
>  luidt dan: waar staat 'nut' nog meer voor ? Waarom staat het in de
>  URL die ik gaf,
>     http://www.mountainwoods.com/images/Nutcracker(nuts)_NTCR.jpg
>  een hoofdletter ? Waar gaat het stiekem over ? Waarom zijn liberalen
>  zo voor het ontmantelen van nutsbedrijven ?

Mag ik een blauwe (nuchtere) suggestie doen?
De 1e ´N´ volgt uit de algemene conventie een naam te beginnen met een
hoofdletter.
Het deel ´NTCR´ maakt onderdeel uit van een
opberg/sorteer/zoek-(software)routine.

Volgens mij zijn liberalen niet voor ontmatelen, maar voor snel winstpakken.

>  Het antwoord op de laatste vraag is op z'n minst onthutsend.

Het $600miljoen/Geel antwoord is?

Groet / Cees