Nekschot

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Feb 25 01:28:21 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik wilde net naar Pauw & Witteman kijken, maar viel onmiddellijk in beeld
met een burkadame. Althans, dat dacht ik. Het bleek Gerard Nekschot te zijn,
een op zich al laf pseudoniem, die zich in burka moest hullen!. Vrijheid van
mening houdt niet alleen in, dat je mag zeggen wat je wil, maar dat je ook
duidelijk maakt waarom en met welke ratio je dat zegt; al dat anonieme en
stiekeme gedoe zou verboden moeten worden, hier op de lijst (Lenny, Antid,
nu weer zo´n cowboy) en in ieder geval op de TV. Door zo´n charlatan in
burka op TV te laten zien krijgen mijn Fatima´s, Mo´s, Stanly`s en Sharifs,
allemaal Nederlanders, het weer moeilijker. Waarvandaan die mediageilheid op
Wilders en zijn standpunten. Waarom  gaat een redactie van een program met
meer dan 1 miljoen kijkers akkoord met deze onzin? Waarom kan Nekschot niet
gewon als zichzelf op de buis komen?

met vriendelijke groet,

Tjerk

Mr W.T. Jouwstra