oorsprong Fluks' manie

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Feb 18 19:19:58 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 18 februari 2009 13:38 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende
geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik heb de oorsprong van Fluks' manie in het lijstarchief terug
> gedateerd naar een posting op Mon, 30 Jul 2007 getiteld:
>
> Liberale website toont astrologische/satanische achtergrond Liberalisme
>
> https://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.cgi?A2=ind0707&L=d66&T=0&O=A&P=26256
>
> daarin schrijft hij:
>
> "Leuk voor een atheistische astrofysicus als ik om de tanden eens in
> te zetten en een beetje harder door te bijten dan wellicht nodig zij..."

Volstrekte onzin dus, want:
https://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.cgi?A2=ind0507&L=D66&P=R29613&X=64834B5CEB5137717E&Y=hmje%40home.nl

"
 Re: D66 en Rozenkruizer
From:	"Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at DDS.NL>
Reply-To:	Discussielijst over D66 <D66 at NIC.SURFNET.NL>
Date:	Tue, 19 Jul 2005 11:49:04 +0200
Content-Type:	TEXT/PLAIN

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

[Op zoek naar meer verbanden tussen Aso/D66 en de vrijmetselaars/rozen-
 kruizers vond ik een analyse bij het NOS-journaal waarin exact datgene
 wordt gezegd dat ik zelf altijd al heb beweerd over dat 'Opschuddings-
 gedoe' binnen D66... Da's een beweging geweest die funest is gebleken
 voor D66 - hetgeen ik destijds ook op deze lijst heb gezegd. Overigens
 (een mens moet er maar opkomen): in 'd66' zit 'het getal van het beest'
 verscholen: '666'... tja...]
"

 en ... altijd hetzelfde met jou ... suggeren dat jij een goede
(onderzoeker) bent, maar niet dus.

Zelfs ik ben er niet zeker van of dit de oorsprong vormt. Want dat
lijkt me ook iets anders.

> 1,5 jaar later en hij is nog steeds bezig met hetzelfde.

En, hoelang ben jij al bezig met achter Trotski aan te rennen? :))
Wanneer begon die? Of kan ik maar beter in de geschiedenis boekjes kijken?

Overigens valt zo´n 1,5 jaar (volgens historicus Antid) op een heel
mensenleven best wel mee. ;)

Uit je reacties daarop valt op te maken dat je er nog niet veel
geleerd hebt, dat vormt een rechtstreekse bedreiging voor je huidige
´geloof´/overtuiging ?

> Naar de
> beweegredenen valt slechts te speculeren...

Vertel ...

Henk Elegeert