Fotowedstrijd D66: Waarom ben jij een echte Europeaan ?

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Feb 10 21:04:18 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zucht ....

Ik ben al sinds mijn geboorte een echte Europeaan.
Willen ze nou een foto van mijn geboorte, ofzo?

Of heb je tegenwoordig echte Europeanen, en andere echte Europeanen?

Op 10 februari 2009 10:47 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com> het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Bron:   Blog.nl
> Datum:  9 februari 2009
> Auteur: Willem Laros
> Winner: http://english.people.com.cn/200610/30/images/xinsrc_4721003281400937121194.jpg
> Loser:  http://www.comeniusvlaanderen.be/index.php?op=picture&do=thumb&id=198
>

> Waarom ben jij een echte Europeaan ?
> ------------------------------------
>
> Doe mee aan de D66 fotowedstrijd en stuur jouw foto in waarop je laat zien
> dat jij een echte Europeaan bent. Dat kan natuurlijk op vele manieren dus
> laat zien hoe creatief jij bent!

En dit slaat natuurlijk helemaal nergens op ... ik ben al een echte
Europeaan, en daar is niets speciaals aan te zien.

> Mail je foto voor 1 maart 2009 naar democraat at d66.nl. De leukste foto's
> zullen worden afgedrukt in het aprilnummer van de Democraat.

Oh, de leukste echte Europeaan komt in het 1 April nummer? :))

> De allerleukste foto wint EUR 250!!

Jemig, hebben ze dat op het verwarmde terras, met gluewijn in de hand
zitten bedenken?
JDit kan echt niet anders gegaan zijn !! :) Dat valt echt heel
eenvoudig te determineren .. ;)

En, wat moet/hoe de enige echte Europa ´boodschap´ nu worden/luiden?

Henk Elegeert