Onderzoek Irak

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Feb 10 08:50:32 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik wil er nog iets aan toevoegen. Toevallig bracht de NRC gisteravond een
commentaar waarin ze een verband legde tussen de tijdsduur van die
Irak-commissie en de aspiraties van Balkje om EC-voorzitter te worden. Dat
tijdstip van opvolging ligt ook op 9 maanden. Kortom, voor Balkje zijn er
twee majeure redenen om binnenslands de brand te dempen met een
particuliere cie en buitenlands een goede sier te maken door de resultaten
voldoende naar achteren te schuiven i.v.m. een kandidatuur.

Beide zaken zijn in het parlement niet aan de orde gekomen, voorzover ik
weet. Wat is die oppositie toch erg netjes! Of zijn ze gewoon laf en
stiekem carrierebewust?

hv,u
-----