Vader zit vast voor besnijdenis dochter

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Feb 7 20:46:25 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 7 februari 2009 19:48 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende
geschreven:

> Nee hoor, ik amuseer me kostelijk. Muijz-Meet, Bakker-Vreekamp en niet
> te vergeten onze doctor.

Dat zeg ik, niets dan projectie ... geen enkele bereidheid je eigen
gekte onder ogen te zien. Of zelfs maar te durven zien. Je bent de
onnozelheid zelve en meent daaraan je gelijk te kunnen ontlenen. Dus
niks Muijz-Meet, Bakker-Vreekamp en niet te vergeten onze doctor. Jij
bent gewoon te dom en te dwaas ergens ook maar iets van te begrijpen.
Je houdt ook niet voor niets vast aan een ideologie waarbij je zelf
niet eens moet nadenken. Je bent een mak schaap dat onnozel volgt ...
meer niet. Ook nog niets gezien dat mijn verwondering heeft geprikkeld
afkomstig uit jouw koker. Zelfs uitnodigingen aan jou te komen met
meer dan een oprisping laat je keer op keer aan je voorbijgaan. Ik ben
wel klaar met jou, het ga je goed, Oto.

Ik ben je domme spelletjes beu ... Lees je uitspraken die je over mij
deed er nog maar eens goed op na en realiseer je maar heel goed dat ze
enkel en alleen over jezelf gaan.

Dat namelijk is waar de kern ligt waarom jij Marc maar niet kunt
volgen. Het onvermogen om naar de werkelijkheid achter de ´door jouw
waargenomen werkelijkheid´ te kijken. Geen wonder dat jij het niet
ziet. Dat ligt niet aan onze doctor, maar geheel en al aan jou. Je
wilt het zelfs niet eens zien. Jij verkiest je eigen gekte boven de
werkelijkheid, achterlijke dwaas !!

De laatste aflevering van Twin Peaks is net gepasseerd, jammer voor je.

Nou, ga jij nu maar fijn buitenspelen, hé ...

Henk Elegeert