Balkenendes zelfonderzoek: Instelling commissie Doofpot

Antid Oto aorta at HOME.NL
Wed Feb 4 12:43:07 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Teveel gevraagd dus ...
> Die ´samenhang´  komt uit jouw koker, druiloor !!!

Doe toch niet zo achterlijk, je bent geen kleuter meer.
Jij kwam met baby Hendrikus aandragen. Totaal irrelevant voor het topic.

Tip:

Aanpakken en wegwezen (LLiNK)

14:50 - 15:30 	Informatief
	Teletekst ondertiteld

Wegwezen dus Elegeert. Ga baby Hendrikus knuffelen. Hij heeft nog
pleegouders nodig. Here is your chance.