War on packing

Mon Feb 2 15:01:21 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder, over ondermeer de Zonsverduistering op een potje Calve pindakaas,
>Kijk maar eens goed: het staat er *echt*. Niet als symbool of zo - neen, het
>staat er *echt*. Alleen: mensen *zien het niet* omdat ze van kind af aan zijn
>gehersenspoeld om geen Hermetische betekenissen om zich heen te zien.

 Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>Ik heb de pot Calve bekeken maar het staat er niet. Slechts pinda's.

 Dit zeg ik dus. Je bent gehersenspoeld en daarom zie je het niet. Ook al be-
 vindt het zich pal voor je neus en weet je waarna je geacht wordt te kijken.
 Maar desondanks herken je Het Kwaad niet.

 Nou, dit is dus Satan.
 En het zit *overal*.

 Marc Fluks, Amsterdam

 PS: Ik wil je best een hint geven hoor: het planetaire metaal van de Zon (van
     God, dus) is Goud. De planetaire kleur van de Maan (Gaia) is Wit. En
     Mercurius hoort eigenlijk aan de Oostelijke kant van de Zonsverduistering
     te staan (links van de Zon dus op het Noordelijk halfrond - op de Calve-pot
     is dat op 11 uur) - het logo van de Jonge Democraten is derhalve eigenlijk
     fout.