D66 wees Irak-oorlog en JPB's legitimatie gelijk al af.

Sun Feb 1 18:57:55 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 1-feb-2009, at 18:07, Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Relaxed dobberend in de dementia praecox, van de prins geen kwaad
> wetend, de handen in onschuld wassend en het morele gelijk geheel
> aan de zijde wetend.

Ik neem aan dat je het weer over jezelf hebt?

De kampioen op-de-man-speler klaagt dat anderen op de man spelen.
De kampioen leugenaar en zwatelaar, die scheldend en tierend en
statuten verkrachtend wist te verhinderen dat hij werd afgezet als ahum
'bestuurder' van een stichtinkje met 25 donateurs, roept op hoge toon
Jan Peter en zijn balkende bende ter verantwoording.

Maar zelf eens ergens verantwoording over afleggen, nee, dat nooit.
Uiteindelijk heb je me zelfs met de politie gedreigd.
En toen dat ook niet hielp, met fysiek geweld.

Allemaal om te voorkomen dat de verschrikkelijke waarheid over Hein
van Meeteren aan het licht zou komen.
En dan anderen de maat nemen?
Non, non, rien n'a changé. Tout, tout a continué.

Het is eigenlijk om je rot te lachen - en dat doe ik dan ook.

(Jaja, als Parijzenaar spreek ik ook een mondje Frans.)

Erik vdMb