Garmanbozia: Bodyscan

Wed Dec 30 12:33:33 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
> Je zult maar hermetische betekenissen zien. De hermetische visie
> heeft immers een terroristisch oogmerk.

  Het valt mij op dat als ik op Internet toevallig in radicaal-
  Islamitische diskussies tercht kom, de reden waarom men zo anti-
  Westers zij, is gelegen in de Vrijmetselarij van het Westen.
  Hier moet men overduidelijk niets van hebben. En gelijk heeft men.
  Iets dergelijks ziet men bij de PVV: die partij trapt *nooit* in
  Vrijmetselaars-bouwwerken. De SP trouwens ook niet (die partij
  heeft trouwens een stuk over Vrijmetselarij op z'n website - ik
  heb dat stuk al eens doorgestuurd naar deze D66-lijst).

  Het is wel eens geopperd dat dit meespeelde bij de keuze van de
  Twin Towers als doel voor 911. De 'Twin' aan de Hemel is immers
  het sterrenbeeld Gemini en dit staat voor de alchimie van de
  Vrijmetselarij van het Westen. Weg dus met die torens.

  De Vrijmetselarij van een bodyscan is overigens zeer simpel (waar-
  om zien mensen zoiets toch niet ?),
     body     = Apollo
     scan     = Mercurius
     bodyscan = Satan