Garmanbozia: Wat betekent '1984' ?

Antid Oto aorta at HOME.NL
Mon Dec 28 12:18:44 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Prof. Fluks, 1984 heeft op zich geen hermetische betekenis. Orwell
schreef het in 1949 en had dus het toekomstig jaar 1984 in het oog.
Dus jammer van al die moeite om mythologische en astrologische onzin
er bij te slepen.
Hermetische betekenissen kun je niet zien, je kunt er alleen naar
raden en dan nog zit je 99% van de keren de finaal mis.

Geef eens een exposé over hermetische betekenissen in de ontologie (de
natuur van het zijn, bestaan en de werkelijkheid). Graag met bronnen.
Die vraag wilde ik God vroeger altijd stellen todat ik hem definitief
afgezworen had. ;)