Darwin vs. Klimaat

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Thu Dec 17 10:41:56 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar de klimaatfetisjisten willen het bestaande leven beschermen, en
verwerpen dus aanpassing van soorten aan veranderende omstandigheden. Niet
omdat het niet zou kunnen (Darwin), maar omdat ze het niet willen.
Maar deze types zijn ook religieuze fanatici, dus dat klopt dan weer
precies.
Ik vind dat die Jacqueline Kramer tegenwoordig net zo eng fundamentalistisch
uit haar ogen kijkt als Andre Rouvoet...

Op 17 december 2009 10:17 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks <
fluks at combidom.com> het volgende: