Laura-blues

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Aug 30 22:18:01 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je hebt gelijk, Marc, in plaats dat rechters aanvullende eisen stellen
omtrent begeleiding tijdens de naar het zich laat aanzien "makkelijke" route
rond de wereld, gaan ze persoonlijke voorwaarden voorafgaand aan de zeereis
stellen. Voorwaarden rond de "persoonlijkheid" van de puber, wel te
verstaan. Ik vind het trainen etc. van de veel jongere turn-meisjes veel
enger - en dat vindt ieder wel acceptabel. Dat zeilmeisje van bijna veertien
lijkt me een nogal zelfstandig type. En ja, dat vinden zorg-autoriteiten
natuurlijk veel riskanter voor hun eigen gezag... Dat zien ze als
provocatie. Ik herinner me nog die voor gerechten flanerende psycholoog
Bullens - die beter Blunder mag heten.

hv,u
----