D66 schaft verzorgingsstaat af. (Re: ontplooiingsfetisjisme)

Antid Oto aorta at HOME.NL
Fri Aug 28 07:10:31 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kleine Henk is op de tenen getrapt. Well... FUCK YOU TOO ASSHOLE.
Jij beticht mij van het maken van een denkfout, en vervolgens is
meneer gepikeerd dat ik hem zijn ongelijk aantoon. D66 wil de Wajong
afschaffen en wat nog niet meer. Lees gewoon het stuk ipv je
reactionaire papegaaienretoriek.

Hoe komt dat eigenlijk dat je zo aanspraak moet maken op op de
verzorgingsstaat. Daar vertel je nooit over. Heb je echt zo weinig
ontplooiingsmogelijkheden daar in Venray?