Twee D66-stellingen over Europa

Fri Apr 24 13:19:15 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>De Nederlandse economie is ten zeerste gebaat bij een grote europese
>markt, (...) Het is geen these-antithese.

...misverstand...

Ik ben niet tegen de vroegere EEG; ik ben tegen de EuroUnie. De EEG was
een formele zaak (daar heb jij het ook over, zie ik). Maar de EuroUnie
voegt daar - op dicatatoriale wijze - materiele zaken aan toe waar niemand
bij gebaat is en niemand om gevraagd heeft. De voorstanders daarvan hebben
grote minachting voor de burger (denk maar aan het negeren van referenda,
het invoeren van de Euro tegen de verkeerde koers, hun Satanistische Euro-
symbolen en open grenzen die louter leiden tot massa-immigratie waarbij de
eigen burger in het gedrang komt). Wie zich tegen deze conservatieve 'voor-
uitgang' uitspreekt, krijgt onbegrijpelijke onzin naar z'n hoofd geslingerd
omdat elke discussie over de EuroUnie taboe is.
Het volk moet *niets* van dit soort vooruitgang hebben, getuige de Euro-
referenda en de opkomst bij de Euro-verkiezingen.

Dat D66 in Europa met de VVD samenhokt onder het symbool van de Vogel van
Osiris, zegt genoeg. Die 'Pluto' van de 'plutocraten' waar de Nazi's zo
tegen tekeer gingen, is eveneens Osiris. Als Hitler zijn Mein Kampf' opdraagt
aan zijn leermeester in het Gele gedachtengoed, Dietrich Eckart, dan sugge-
reert dit dat de geschiedenis zich momenteel herhaalt. Geel zou wel eens het
*enige* kunnen zijn dat er in de politiek wezenlijk toe doet.

Het symbool van 'Big Brother' in de speelfilm '1984' is trouwens de 'V' van
Churchill.