Dode Hond maakt 210 nieuwe websites voor D66

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Apr 21 23:03:04 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 21 april 2009 19:40 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com> het volgende geschreven:
>  Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,

>  BvdH heeft keer op keer een dubbele agenda.
>
>  Nu moeten bakkers van BvdH weer vers brood gaan bakken op zondag (hier
>  heeft D66 Kamervragen over gesteld, men houdt het niet voor mogelijk).

Ja, betuttelaar BvdH, die de betuttelclub van van K naar de kroon wil steken?!
En jacht maakt op kroonjuwelen die het niet zijn. Zag hem laats ook
met zoiets dergelijks.
Vorige week vragenuurtje? Kom er nog wel op ...

>  Het eigenlijke topic is uiteraard niet *brood* maar *zondag*.

Precies, en het betuttelen van ondernemers, en haar klanten.  Verder:
hoevelen werken er wel niet op Zondag?  Wat maakt hen zo bijzonder?
Niets, lijkt me. Er is gewoon vraag die beantwoord moet worden,
kortom: aanbod.

> Maar dat staat natuurlijk niet in zo'n Gele vraag.

Dat zou opvallen .. :) Zo´n rechtstreekse ´to the point´, daar moet je
toch niet aan denken. ;)
Het nieuwe - nog altijd Gele - ´gezicht´ van D66?

> Gaat'ie kijken of de katholieke Maria Van der Hoeven erin trapt... kan je lachen (of zo).

Die zal wel een trap uitdelen. Die wil naar de zondagsmis gaan bidden
en wil iedereen daar zien. Kan ze haar nieuwe jurk showen, of zoiets
... en stel je voor zeg, dat haar toeschouwers dan zouden zijn gaan
winkelen?!! ;)

Nee, kerk en staat zijn echt wel goed gescheiden, volgens de limbo´s uit vak K.
Het is enkel de (rechte) ruggeraat van de Rechtstaat die hier ontbreekt ...

Alles staat op of in het teken van betutteling die nergens toe dient.
Als dat zich zo vlak voor die Franse Revolutie ook heeft voorgedaan,
valt de reactie daarop ook goed te verklaren, lijkt me.

We vliegen er maar weer eens uit. ;)

Henk Elegeert