Eerste schreden met OV-chipkaart: NS ziet voorlopig af van invoering

Sat Apr 18 18:52:51 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Meldde ik hier van de week dat de OV-chipkaart is afgeschaft op het traject
Hoek van Holland-Rotterdam, zit ik vandaag in de trein van Amsterdam Zuid
naar Lelystad. Op dit traject zou een dezer dagen de OV-chipkaart ingevoerd
worden en gezien mijn ervaringen eerder deze week, vraag ik de conducteur
hoe het ermee staat.

Het gaat niet door.

In oktober gaat de NS kijken of ze de OV-chipkaart uberhaupt gaat invoeren
volgens de conducteur.