aedes spin

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Apr 17 17:57:35 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Het jaarsalaris van de beoogd Aedesbaas Marc Calon wordt verlaagd van
> 200.000 naar 150.000 euro bruto voor een driedaagse werkweek. Calon,
> die op dit moment gedeputeerde is voor de provincie Groningen voor de
> PvdA, houdt ook recht op een auto met chauffeur.
Onzin. Hij treedt in vaste dienst, zodat premies en
pensioenvoorzieningen niet meer zichtbaar zijn. Die 2 ton waren voor een
*free lance* contract, waarbij meneer zelf voor z'n voorzieningen moest
zorgen. Nu wordt hij gedekt door de werkgever en ontvangt netto
maandsalarissen. De premies betaalt de baas, oftwel de huurders van
aedes. Het is een potje intern pvda-partij gemarchancdeerwaarbij dit
eruit is gerold. Een schijnbare 50k teruggang. Ammehoela. Netto is
meneer er zelfs op vooruit gegaan, wat ik je brom. Bestuurders onder
elkaar, die regelen hun geldzaakjes wel even.