Jonge Nederlandse trekt lijst Libertas-partij EU-sceptici

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Fri Apr 17 13:32:29 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jammer voor Libertas, maar denk niet dat ze veel stemmen krijgen.
Althans niet de mijne.
Deze dame van 25 (28?) is nog rechtser dan rechts, en dat zet me aan het
denken over de steun die Libertas uit Amerika 'zou ontvangen.'

Declan Ganley heeft goed werk gedaan door de Ierse bevolking voldoende
nee-stemmen te laten registreren tegen de EU-grondwet, maar het is hoog
tijd voor meer duidelijkheid over zijn werkelijke bedoelingen.

Groet / Cees

PS. Profiel dateert van 2005, dus die 28 klopt.

http://www.elsevier.nl/web/10167023/Weekblad/Talent-Eline-van-den-Broek-25.htm
Talent: Eline van den Broek (25)

donderdag 22 september 2005 14:26

Initiator en leidinggevende van de nieuwe economische denktank European
Independent Institute. Was gezondheidsdeskundige bij de Edmund Burke
Stichting. Geboren in Den Bosch, getogen in Berlicum.

Leermeesters? Mijn ouders, Alexis de Tocqueville (Democracy in America) en
Bart Jan Spruyt.

Belangrijkste gebeurtenis? Toen het even niet goed met me ging,
ontwikkelde ik een nog sterkere drive om door te gaan.

Graag ontmoeten? Ann Coulter, hartstochtelijk verdedigster van het
conservatisme in Amerika, opinieleider en prachtige vrouw.

Favoriete boek, cd? Ayn Rand, Atlas Shrugged. Cd: Chopin, Piano Works.

Wat wil je veranderen? Dat mensen zich bij problemen meteen tot de
overheid richten. Ze moeten juist weer leren zichzelf – en elkaar – te
helpen.

Grootste ergernis? 'Links paaien, rechts graaien.’

Over vijf jaar... Zien we in dat de verzorgingsstaat moreel en economisch
onhoudbaar is.