Jonge Democraten verklaren FNV de oorlog

Aris B. B.Aris at TWEEDEKAMER.NL
Thu Apr 16 16:03:13 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als Jongerius zich tot landelijk Raads-lijsttrekker uitroept door in de Telegraaf van jl. vrijdag de Gemeenteraadsverkiezingen uit te roepen tot een Politiek Referendum over de AOW, mag de politiek (in casu de drie liberale tot semi-liberale jongerenclubs) zich met Katrien Duck, sorry, Jongerius bemoeien.

Of ze moet zich bescheidener iopstellen. Ligt geloof ik niet in haar aard. Nietwaar Bert?