Schijtziek wordt je hiervan...

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Apr 14 20:08:59 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 14 april 2009 18:59 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com> het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> In de 'sprinters' van de NS is zelfs geen toilet meer aanwezig. De
> bedoeling is dat meer (of *alle*, daar ben ik niet helemaal zeker
> van) toiletten* uiteindelijk uit de trein zullen verdwijnen.

Dat is toch volstrekt bezopen?! Heb je een paar biertjes op, rest je
enkel nog het pissen in een gangpad. Let alleen even op dat je niet
aangesproken wordt door zo´n NS malloot in burger.

Ziek zijn, of (reisziek)worden en moeten kotsen, en dan geen toilet
meer waar je er mee weg kunt komen? Waar moet je het laten? In de nek
van de reiziger tegenover je?

Een reis van een halve dag, en dat als bejaarde, je moet alles maar
zien op te houden ofzo?
Hebben ze een deal met Tena, ofzo?

Of plots last van heftige diarree (je reis duurt nog minstens een uur,
of twee), wat moet je ermee?  Reizen per OV, enkel nog als je niet
ziek bent, of voor korte ritjes ..

Dit land gaat zo toch volstrekt naar de verdommenis ?!!

D66 Utrecht, loopt men een beetje te zieken/zeiken over musquito´s
terwijl mensen hun (huur)huis en hun buurt (weg alle zorgvuldig
opgebouwde en onderhouden sociale contacten) uit worden gepest!!

In Afhanistan ´waakt´ GVD een heel leger over meisjes die naar school
willen en hier mogen ze gewoon uit hun huis worden weggetreitert.

Henk Elegeert