FW: Vitaal Erfgoed: Reactie Pechtold

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Apr 10 20:00:10 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: w.t. jouwstra [mailto:tjouwstra at wxs.nl]
Verzonden: vrijdag 10 april 2009 19:57
Aan: 'Fritz van Rikxoort'
Onderwerp: RE: Vitaal Erfgoed: Reactie Pechtold

Als ik aan al mijn talentvolle, enthousiaste Nederlandse en buitenlandse
studenten denk met allerlei fraaie kleurtinten en hun onzekerheid over hun
toekomst hier zie dankzij dat stupide gedrag van Ger Wilders, kan ik mij
niet voorstellen dat D66, juist D66 met Wilders een regering wil vormen. Dat
Fatma nog niet zo lang geleden een motie van PVV steunde, moet kunnen, maar
that is it.

Groet,

Tjerk