Foto: Pechtold met het vingertje

Karst de Jong karstdejong at YAHOO.CO.UK
Thu Apr 9 13:32:37 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg,

Niet echt leuk en ook slecht gedaan eigenlijk. En ja, moeten we iemand die D66 nog steeds met komma schrijft serious nemen? Lijkt mij niet. En hoe vaak moeten we het argument horen 'Ik ben geen xenofoob want ik heb allochtone vrienden'. Wat een domme redenering.

Goed te zien dat Pechthold de fundamentele belachelijkheid van de PVV aan de kaak stelt en dat stevig in de openbare discussie betrekt. D66 is daar nu juist de meest geschikte partij voor!

K.