Thom de Graaf richt nieuw D66 op

Karst de Jong karstdejong at YAHOO.CO.UK
Tue Apr 7 11:27:47 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg,

--- On Tue, 7/4/09, Antid Oto <aorta at home.nl> wrote:

> Mij lijkt me de politieke mislukkeling de Graaf nou niet
> echt kansrijk.

Pardon? Voormalig minister, fractieleider en 2e kamer lid en nu burgemeester? Lijkt mij niet echt het CV van een 'politieke mislukkeling'(George Galloway anyone?).

Valt mij op hoe vergeetachtig mensen wel niet zijn. Thom was de enige partijleider die destijds duidelijk zag wat een politieke griezel Fortuyn eigenlijk was. En ook goed de discussie aanging met hem.

Ik het er mee eens dat een nieuwe partij er niet inzit. Deze nieuwe denktank lijkt mij nu juist dat. EN wellicht is dat ook nodig. Gaat iemand van deze lijst nog naar de presentatie vanmiddag?

Karst