Tiepetjes

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Apr 7 08:44:33 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Democs,

Laatst schreef Youp van 't Hek in z'n NRC-column over de publieke optredens
van fractievoorzitters, met name die van de PvdA (en haar knechtschap van
Woutertje Bosj):

Mariette Hamer (PvdA) is een 'hakkeltante'.

Hmm, dat smaakt naar meer. Ik voeg er aan toe.

Agnes Kant (SP) maakt het ook niet lang meer als vocaal en humorloos
snelvuurkanon: 'isegrim'. Want een echte cursus spreken in het openbaar als
destijds met Thatcher zal intern wel niet worden toegestaan.

En na de vrouw in de politiek nog even dat fatje, de 'ideale schoonzoon'.
Inderdaad, het repeterend fatsoen, want inhoudelijk eigenlijk alleen bezig
met de rechtse populist Wilders.

Wat past bij Alexander Pechtold: de 'kikker' ?

Henk Vreekamp, Utrecht

P.S. kan iemand mij of de lijst een link naar dat De Pers bericht over een
nieuw D66 mailen? Ik vind het heden niet zo gauw...