Misbaar in OV - was: Geen namen in de kranten en leenreclame op tv

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri Apr 3 15:03:05 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Cees,

Europa is zo xenofobisch als het maar kan. Inderdaad, vandaar ook
Wilders' populariteit, zonder dat de man ooit een fatsoenlijk debat
heeft gevoerd! Past helemaal in het plaatje. En de gemiddelde VWO
opgeleide is niet anders. We blijven het liefst levenslang tussen
familie en jeugdvrienden in onze streek hangen, wantrouwen iedereen
van daarbuiten, en zien liever vooroordelen bevestigd dan dat we ons
in 'de ander' willen kunnen inleven.

We kunnen slechts hopen dat de economie snel weer gaat groeien zodat
de ontevredenheid niet te hoog oploopt en langs xenofobische weg
ontladend de pleuris zal uitbreken.

Groeten,
Mark Giebels