Uitgebankierd: Zwarte maandag

Mon Sep 29 23:59:01 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je mag best je grote correcties aanbrengen hoor ;)

Ik lees in de kranten dat de financiële wereld zelfs de deals onvoldoende
begreep.

Nu ik inmiddels wist at elk land 49% in hun piit van Fortis kochten,
vraag ik me bij elk bericht af,
of nu ook al besloten was dat ABN AMRO verkocht wordt,
of dat dat in ons deel van Fortis zit,
en we dan ons deel van de verkoopopbrengst krijgen,
of dat er schulden mee afgelost worden bijvoorbeeld.

Fritz van Rikxoort