Uitgebankierd: Zwarte maandag

Mon Sep 29 20:13:29 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad, Marc, en dat beur dan keldert verbaast me niets,

Immers de belastingbetaler heeft nu voor 4 miljard aandelen gekocht in
Fortis, en die zijn als ik het goed begrijp per saldo nu niets waard.
Als Bos voor ons ABN AMRO nu had gekocht, was er misschien vertrouwen,
maar dat schijnt van Europa niet te mogen.
Als het meevalt, Fortis is nu nog steeds 8 miljard waard per saldo,
dan zou ons aandeel alleen vertrouwen hebben als dat ook gecommuniceerd was.

Fritz van Rikxoort