Middelkoop mag zeggen wat hij wil, Pechtold is een intolerant mannetje....

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Sep 25 18:59:44 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein, je zeurt ...

Wat kan Pechtold nu nog zeggen of doen? Als Hein van Meeteren Pechtold
ongeschikt acht, zeg het dan, en noem de meetbare criteria !!

Het is bovendien Middelkoop die een veel te grote muil heeft, en het
is ook de lafbek Middelkoop die, nu die op een tronnie zit, kennelijk
wel durft.

En tuurlijk mag ie alles zeggen, al had ie dat toen moeten doen. Had
ie waarschijnlijk een keer een trap onder z´n ballen gekregen van Jan
Soldaat (staat niet in dat boekje, overigens) om ´em (de matennaaier)
een en ander duidelijk te maken.

Het zijn opvallend genoeg wel telkens christenkwallen die zich plots
wat menen, en dan op hun ´positie´ gezeten, zo´n grote waffel
opzetten. Eerder hadden we er nog zo eentje - nu burgemeester van Ede
- en zou Middelkoop dat *grote voorbeeld*  volgen? Wil burgemeester
van Wageningen worden, ofzo?

Over Fred Spijker heeft ie het maar niet !!! Dat rolmodel, wat ie
zelfs denkt te zijn, past dus hem dus ook al niet !!

Snap je ´em, Hein ? ;)
Ok, knuffeltje/schuiderklopje dan. :)

Henk Elegeert

Op 25 september 2008 13:01 heeft Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>