Atlantis en Proteus als missing link

Wed Sep 24 11:16:12 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Deze blauwe mini hebben we als Saab rijders (dank, Martin) al lang gezien.

 Die 'blauwe mini' begrijp ik - maar die Saab (omgekeerde baas) ?

 Kijk, ik geloof niet in het Gele scenario. Daarom probeer ik het te ontra-
 felen: ik vind het schande dat dit soort onzin het reilen en zeilen in deze
 wereld zou bepalen, dat burgers worden opgelicht en gemanipuleerd en zelfs
 niet eens mogen denken wat ze willen.

>Hoeft niet meer op deze lijst.

 Het is heel belangrijk om te weten *waarom* zoveel zaken volkomen irratio-
 neel zijn. Welke scenario daarachter schuil gaat. Door de deterministisch
 aard ervan blijkt het zowaar begrijpelijk gemaakt te kunnen worden. Aange-
 zien het geheim is, is het heel goed om te kijken wat er zoal voor ons
 verborgen wordt gehouden, waar en uit welke periode al die rare verhalen
 vandaan komen en over welke mythes ze eigenlijk gaan.

 Waarom zouden we dat niet mogen weten ?

 Wie geinteresseerd zij in het echte, dient af te rekenen met de schijn.
 Heel wat mensen die om 'hervormingen' roepen, *weten niet eens* waarom ze
 dat doen. zo ziek is het allemaal. Besef eerst maar eens, waar al dat
 geroep om hervormingen eigenlijk over gaat - en vervolgens kan men kijken
 of men nog steeds zo voor is.

 Volgens mij is geen zinnig mens dat dan nog.