Tekst: Wilders over Bakker

Mon Sep 22 08:32:02 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ah verstrooidheid,

Nu snap ik ook waarom Jan zo woest naar de fractie Noord-Holland kwam,
omdat niet zijn vriendin, lijstrekker Pufda,
maar D66 er in Gedepudeerde Staten kwam, als enige Provincie,
en de Pufda (en dus zijn vriendin) er helemaal niet, als enige provincie.
Ik begreep zijn arrogante verhaal halen bij onze fractie toen niet,
maar als het gewoon verstrooidheid was zoals in Albert, okay.
Maar toch snap ik het niet van een diplomaat/kamerlid,
je verwacht enig niveau, en zeker als burgemeester,
een alertheid van de eigen positie en voorbeeldfunctie,
zoals ik hem toen aansprak dat ik die verwachtte van een landelijk
bestuurslid.

Volgens mij is Jan gewoon extreem arrogant en selfish, en walst hij over
mensen heen, toen over de iegen partij in het eigen belang van hemzelf en
zijn vriendin, nu vergeet hij even het personeel zijn probleem voor te
leggen en te vragen mag ik even mijn pizza's pakken en hier afrekenen
(zoals wij en andere gewone mensen dat netjes doen, eerst vragen).

Fritz van Rikxoort