Tekst: Wilders over Bakker

Sun Sep 21 11:36:37 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bron:  PVV
Datum: 17 september 2008

Inbreng Wilders tijdens APB
---------------------------

(...)

Beroepsmoslims, beroeps-klimaatfundamentalisten, beroepsbestuurders,
beroepslobbyisten.

Zo iemand is Bert Bakker. Die kennen we nog - tot voor kort Kamerlid van
D66. En wat een stoere politiek-correcte geluiden sloeg hij uit. De
fractie van de PVV zei hij, dat zijn racisten, allemaal tuig. Hij liet
het opschrijven in de krant. Maar ja - dankzij de actie van het Turkse
ministerie van Religieuze Zaken kwam niet Bert Bakker in de Kamer voor
D66, maar mw. Koser Kaya.

En nu probeert Bert wat geld bij elkaar te sprokkelen als lobbyist voor
een vliegtuigbouwer. En zo kwam hij ook bij de PVV langs. Beetje likken,
beetje slijmen. Nou, wij hebben Bert Bakker dus meegedeeld dat hij de
rambam kan krijgen. Lobbyen best, maar niet bij ons. En toen ineens
draaide Bert als een blad aan een boom en kijk eens wat ik nu vind in de
post: een heuse excuusbrief. Sorry Geert, jullie zijn nu ineens toch geen
racisten. Kijk, zo ken ik onze elite weer. In het openbaar stoere
politiek-correcte praatjes. En als ze een baantje hebben een
excuusbriefje sturen. Sommige mensen hebben idealen en staan daarvoor.
Anderen hebben een ruggegraat vol slagroom. Bert Bakker staat symbool
voor de elite. Liever een dikke bankrekening dan principes.

(...)

--------
(c) 2008 PVV