Levenspad Bert Bakker?

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Sat Sep 20 10:57:16 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De timing van het laten vallen van het kabinet was niet gelukkig, Hein, dat
ben ik met je eens.
Irak, jsf, milieu, gekozen burgemeester - dat waren allemaal geen redenen
(zeker niet met de bril van toen).
Uruzgan had dat wel kunnen (en ook moeten) zijn, maar ik heb al eens
uitgebreid uitgelegd hoe dat ging. In de Volkskrant, hetzelfde interview
waar ook Geert Wilders het weer over had, deze week.
Groeten,
Bert.

p.s. Ik heb Laurens Jan niet voor Radio 1 gehoord, wel twee weken terug in
'Reporter'. Ik heb hem niet horen zeggen dat *hij* de Kamer onjuist had
geinformeerd, wel dat de Kamer blijkt onjuist te zijn geinformeerd.