Levenspad Bert Bakker?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Sep 20 09:51:15 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wel wel, moet ik van het boefje Wilders via de Volkskrant vernemen dat Bert
Bakker Lobbyist is geworden van een vliegtuigbouwer. Gaat het om
oorlogsvliegtuigjes? En wat is daar nou weer sociaal-liberaal aan?

Wat me ook opvalt is dat dit forum daar totaal geen aandacht aan besteed.
Is men bang voor geel of paars te worden versleten?

Toch wel opvallend dat een man die in zijn vorig leven blindelings het
neo-liberale propageerde en zo fel ageerde tegen vakbonden nu door een
onthulling van een rechtse Limbo in het hemd staat en anderen zo met
schaamte besproeit dat zij er het zwijgen toe doen.

Henk Vreekamp, Utrecht