FYI: Waar is de LHC-deeltjesversneller goed voor?

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Sep 11 18:09:05 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz, ook jij gereincarneerd !! Geweldig. :)

Geel is sowieso als ze je een kant op willen wijzen.
Die richtlijn kun je met een gerust hart toepassen !!

Idem als het telkens andere richtingen blijken te zijn.
Niets (b)lijkt daarna nooit meer wat het ooit was, idd.

Ik denk dat je gelijk hebt. :)

Over ...

Henk Elegeert