Democratie is de Heerschappij van Satan

Mon Sep 8 09:28:23 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>En jij blij, met je lidmaatschap van een satanische partij. Heb je nog
>andere onderwerpen?

 [Daar gaan we weer: het is *mijn* onderwerp niet - ik heb slechts het
  meest geliefde onderwerp van anderen door]

 De democratie is een prachtige truc om de burgers onder de duim te
 houden. En als de burgers niet begrijpen wat er van hen verwacht wordt
 (zoals bij de Euro-grondwet), dan trekken de democraten men zich gewoon
 niets van hen aan.

 Volgens mij is het raadzaam om eens te kijken waarom zoveel mensen in
 niet-westerse landen vanuit hun religie zo tegen onze democratie zijn.
 Waarom ze onze democratie zo pervers vinden.

 In onze eigen wereld waren ook de Nazi's er fel tegen gekant - en die
 kenden het Gele scenario als geen ander (kopieerden het om hun tegen-
 standers aan te pakken), waren tegen de 'Plutocratie' (Pluto is Osiris,
 de God van het Liberalisme) en keerden zich op z'n zachtst gezegd tegen
 de Joden en Vrijmetselaars (zonder Joden was er geen Vrijmetselarij ge-
 weest).

 Men moet opnieuw de vragen durven stellen waarop we het antwoord reeds
 menen te kennen. Want misschien deugen de antwoorden niet...