Kijktip: Oplichten met astrologie

Raimond De Tempe raimond.detempe at GMAIL.COM
Fri Sep 5 12:39:30 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,
Het stuk van Vincent Icke in de NRC van enkele dagen geleden blijkt gewoon
op het openbare net te vinden te zijn. Ik zocht - als lezer/abonnee, en dus
met toegang tot de webstek van NRC - op de  artikelen. Vergeefs.
Maar Google doet weer wondeen, bij combinatie van relevante trefwoorden.

http://www.nrcnext.nl/projecten/covers/article1970170.ece/Astrologie_is_onzin._En_ja,_dat_is_erg

Groet,
/raimond de tempe