John McCain kiest vrouwelijke running mate

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Mon Sep 1 19:42:37 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/9/1 Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at combidom.com>

>  het eerst op de JD-website zag. Maar men ziet haar in vrijwel elke TV-
>  reclame. Het is *overal* - zojuist kom ik van Ikea; ik reed langs de firma
>  Shurgard - kijk nou eens op die website en zie wat daar allemaal mis mee
>  is,
>    http://www.shurgard.nl
>  Ik zie er dus drie - maar vraag me af of 'shurgard' soms 'zekerheid' bete-
>  kent - in dat geval is het deterministisch verhaal meer dan rond. Ik zie
>  de overeenkomst tussen deze firma en het liedje 'The Fool on the Hill' van
>  de Beatles. Ik zie dat, omdat ik het verhaal ken.

Shurgard bestaat niet meer; is nu onderdeel van Public Storage. Shurgard is
opgericht Olympia, Washington state, om de hoek bij mij hier in Seattle. De
oprichter (http://www.aboutus.org/Arthur_Buerk) is er inmiddels uitgestapt
en is nu actief in:
http://www.bdvllc.com/BDV/index.php
Even gecheckt of hij een sectarisch vriendje is van Obama, maar nee, het is
een hardcore republikein:
http://www.newsmeat.com/fec/bystate_detail.php?zip=98112&last=BUERK&first=ARTHUR

 Maar ik wijs hun verhaal af. Het is volkomen geschift. Deze lui zijn vol-
>  komen gek. Ze horen niet vrij rond te lopen - daar zijn ze te gevaarlijk
>  voor.

Wat is je aanklacht?

>  Neen, dat is nu juist het misverstand. Ik beweer niets. Helemaal niets.

Tuurlijk wel. Je beweert dat leidinggevende figuren in de D66, in de JD en
Obama ons misleiden en een duistere agenda hebben, die zo ernstig is dat ze
ervoor moeten worden opgesloten.

>   Ik probeer er slechts achter te komen wat er aan de hand is. En het ziet
>  er naar uit dat me dat vrij aardig is gelukt.

Dat is je geloof en net als bij andere geloven zie ik geen bewijzen, slechts
verhalen.

>   Zojuist op de radio: het programma 'Astro-tijd' is door RTL van de buis
>  gehaald. Het TROS TV-programma Radar heeft er een uitzending over gemaakt
>  en daarin wordt uit de doeken gedaan dat alles *oplichting* is...

Goh, what else is new..

Marc-A, ben jij de Fool on the Hill van deze lijst?

Groeten,
Mark Giebels