SP en VVD: weg met Innovatieplatform

Sun Oct 26 09:07:15 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL> over het Innovatieplatform,
>Dat het onding er nog steeds is ?? !!

 Men kan ook stellen: alle tijd die Balkenende aan zijn hobby verdoet, wordt
 in elk geval niet aan 'regeren' besteed. En da's weer in ons aller voordeel.

 Het platform blijkt daarenboven een volkomen onschuldige bezigheid. Op,
    http://www.innovatieplatform.nl
 staat,
    Paint the World Orange van start
 bezigheidstherapie dus. Dat uit zich dan in iets als,
    Hou ambitie voor innovatie Afsluitdijk hoog
 Kennelijk gaat het om een rederijkers-clubje. Binnenkort is het weer Sinter-
 klaas, dan hebben we deze taalgoochelaars hard nodig. 'Hou hoog' doet weer
 wel denken aan 'Houzee' - en da's wat raar als het gaat om de Afsluitdijk.

 Leuk is de pagina 'actueel',
    http://www.innovatieplatform.nl/index.cfm/t/Actueel/vid/9E7D3566-C09F-296A-6111019937AE8F0B
 Daar staat geen nieuwsbrief voor 2008... dus maar even gekeken naar 2007
 - alwaar,
    Premier Balkenende's eerste holografische optreden
 Hij treedt dus wel degelijk op ! Alleen: we moeten op bruiloften en partijen
 wezen... De innovanten hebben als 'Port4Growth Services' ook een nevensite,
    http://www.programmagroeiversneller.nl
 Persoonlijk vraag ik me af wie hierin trapt (met dergelijke ondernemers gaat
 het immers snel bergafwaards) maar het is wel leuk om te zien waar Balken-
 ende zoal mee bezig is. Alles mislukt de man en dus is'ie bezig met 'groei-
 versnellers'.

 Die doen het overigens prima bij zonnebloemen...