Uitgebankierd: Beurs keldert

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Oct 24 19:32:05 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik denk juist, dat na de verkiezing van Obama en de presentatie van zijn
plannen het vertrouwen in de economie in de States weer een impuls krijgt en
daarmee in de rest van de wereld. Aandeelhouders gedragen zich een beetje
als de pronen of trottels uit de strip van OBB, zoals iemand deze week bij
DWDD liet zien. Daarmee zou een einde moeten komen aan de huidige volatiele
maar bedrijfseconomisch volstrekt ongefundeerde koersschommelingen.

Groet,

Tjerk