Uitgebankierd: Tien miljard naar ING

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Mon Oct 20 19:32:43 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zie mijn eerdere e-mail:
In principe zijn de voorwaarden dusdanig dat we toch van een verkapte
nationalisatie kunnen spreken: De staat krijgt beslissingsrecht (2
commissarissen met vetorecht) en Converteerbare Cumulatief Preferente
Aandelen (welliswaar zonder stemrecht, maar dat hebben ze dus al via de
eerder genoemde commissarissen).

Ernst Debets/
Zaanstad