Noord-Holland 100 miljoen m.n. in IJsland

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Oct 15 21:38:50 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/10/15 Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>:

> De domheid is als totale overheid te denken slim te zijn,
> door miljarden extra internationaal te lenen die je zeker terugbetaalt,
> om die tegen een kleine beloning (verschil in rente)
> onzeker terug te krijgen.
>
> Een kleuter begrijpt al het verschil tussen zeker en onzeker,
> de overheid als totaal kennelijk niet.
> Een % beloning om je zekerheid om te ruilen tegen onzekerheid
> wordt gezien als geweldig politiek besturen,
> de financiële markten liggen dubbel over zoveel domheid.

Het kan al bijna niet anders dan dat die de overheden in hun valletje
hebben laten lopen ...

Daar is kennelijk over -. en bij nagedacht. Zoveel kan onmogelijk
toeval zijn en alles wat reageert doet dat politiek correct. Feit
blijft dat er veel geld weg is en waar zit dat nu?

Het lijkt me de grootste robbery, welke ooit plaats gevonden heeft. En
verdomd de kluisdeur blijft gewoon op een kier staan.

De DNB die haar werk niet goed doet,  bestuurders die (met de duim in
de mond) achter die brede rug wegkruipen als het om hun eigen
verantwoordelijkheid gaat, ... enfin, het einde van de ramp is nog
lang niet in zicht !!!

Henk Elegeert