Thu Oct 9 22:37:32 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert,

Dat ik als belastingbetaler verplicht ben banken op te kopen,
met kans op waardebehoud of zelfs vermeerdering,
ah la,

maar dat ik als nette belastingbetaler en veilige hypotheeklener
en veilige spaarder en nauwelijks belegger nu verplicht wordt

om de gokkers die meer wegzetten bij buitenlandse banken dan gegarandeerd
werd,

dat gaat me echt veel te ver:

ik wil mijn geld terug!!!

Ik kots van Wouter Bos,
ik wacht al een half jaar op duizenden euro's te veel geïnde belastingen,
in juli was een kwartaal-run overgeslagen voor een deel van mijn geld,
maar de gokkers bij foute banken krijgen van Wouter gauw mijn geld terug...

Fritz van Rikxoort