Wed Oct 8 14:15:34 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb zojuist een sidebartab gemaakt om alle financiele perikelen met
enkele muisklikken te kunnen volgen,
   http://www.fluks.combidom.com/javascript/sidebar_money.htm
Wie een browser met sidebar-optie heeft, klikt vervolgens op de optie,
   Install Sidebar
en de tab is aan de browser toegevoegd.

Wie zo'n optie niet heeft, kan uiteraard surfen vanuit de bovenstaande
tab zelf of men kan gaan naar,
   http://www.fluks.combidom.com
Daar staat een sidebar geemuleerd. Men klikt op de optie,
   Money
en de zaak werkt op dezelfde wijze als met een echte sidebar.

Laatste updates...

 * De Nederlandse website van Icesave is inmiddels uit de lucht. Er staat
   alleen een bericht aan de klanten op,
      http://www.icesave.nl
   zie ook,
      http://www.refdag.nl/media/foto/2008/64010-a.jpg
   Het bericht zou overigens leugen zijn. Nederlandse spaarders zijn waar-
   schijnlijk al hun geld kwijt, krijgen geen compensatie van de overheden.
 * De centrale banken in Europa, Amerika/Canada en China/Japan hebben
   zojuist de rente verlaagt (een unicum). De beursen zijn daarop opgeveerd
   maar het is nog niet duidelijk of het helpt (lijkt mij van niet)...

Ik zou de beurs maar stilleggen, meneer Bos.
Uiteraard gaan politici door op de ingeslagen weg, dat spreekt.