Thu Oct 2 20:32:37 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Enige tijd terug maakte ik hier (weer eens) gewag van de praktijken van
ene Matthias Rath, ex-sponsor van de voetbalclub Herakles en AIDS-arts
in Zuid Afrika. Dit n.a.v. een 'Geel artikel' in de nieuwe Engelstalige
NRC-Handelsblad,
   https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0809&X=&L=D66&P=R18108
Mensen realiseren zich niet dat Vrijmetselaars niet alleen liegen en be-
driegen maar dat ze ook daadwerkelijk moorden (vaak vrijuit gaan omdat
de rechterlijke macht overspoeld wordt door Vrijmetselaars). Daarbij gaat
het niet om 1 moord per Vrijmetselaar, sommigen plegen er aanzienlijk meer.

Vijf dagen eerder dan ik hier postte (maar daarvoor had ik het ook al eens
gemeld) eerder stond op,
   http://www.kwakzalverij.nl/746/Matthias_Rath_krijgt_het_lid_op_de_neus
dat in Zuid Afrika 340.000 AIDS-doden vielen door Rath.

Okee, dat valt nog mee (ik meende dat het er meer dan een miljoen waren).
In Nederland is de man ook vreselijk tekeer gegaan en vielen er slechts
een paar duizend doden (kanker en Aids). Maar hij moordt nog wel gewoon
door... misschien haalt'ie de 100.000 hier ook wel.

Is z'n reincarnatie een uitgemaakte zaak zullen we maar zeggen...