Uitgebankierd: The Day after

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Oct 1 22:59:36 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

De Europesche banken/investeerders zijn geen haar beter dan de Amerikaanse. Deze derivaten die in feite geen enkele onderliggende waarde presenteerden zijn door de Europeanen aangekocht door dezelfde onbeheersbare GREED (hebzucht).
Het is simpel als ik iets niet volkomen begrijp stap ik er niet in...
Als iets 3000 pagina's neemt om the verklaren dan is dat ongeveer 2999 pagina's teveel.
If it sounds too good to be true it usually is.
Caveat emptor and all that.

Deze 'heren' zijn allemaal bandieterig bezig geweest en het is 'too bad' dat we ze uit de dunne poep moeten redden waar ze zo nodig met twee handjes in hebben zitten slaan.

Ben momenteel even in Nederland voor 2 weken en vind het wel aardig om te zien hoe het USA verkiezings en financieele circus hier wordt gerapporteerd.
Harinkie en het biertje smaken voortreffeljk overigens :)
dirkie