Obama

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Nov 25 20:26:16 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jawel, ik zie ook wel hoe hij moet schipperen. En afgeschreven heb ik
hem nog niet, hij zit hoog bij me. Ik bewonder zijn ca,mpagne, tegen de
stroom in, tegen de Clinton dynastie in, geweldig. daarbij vergeleken is
onze eigen AP een egocentrische opportunist. Maar Obama moet el de
"change" gaan waarmaken. Dat kan hij niet doen zonder eerst draagvlak te
creéren, uiteraard (en daar is hij meester in), dus ik wacht af. Want ik
heb wel zijn campagne mede gefinancierd, ik heb recht van spreken :-)

Wat ik hoop, en nog steeds verwacht, is dat hij zodra hij gevestigd is,
en dus een stevige grond onder hem heeft gecreëerd, de beuk erin gaat
gooien. Dit voorjaar moet dat gaan gebeuren. De huidige benoemingen zijn
hoogstwaarschijnlijk invulling van eerder gedane deals: posities voor
(vroege, dus riskante) steun. Niets mis mee, zo werkt de politiek.

Hadden wij maar een Obama. ik heb zo'm vreselijk genoeg van die
berekenende ego-momnstertjes, die naar aandacht hunkerenbde babies die
alleen maar groupies om zich geen velen (die zelf allen maar groupie
zijn omdat ze dat voordeeltjes in hun carrieres oplevert). In die zin is
D66 zo vervallen geraakt, maar ja, waar moet je heen, indit ranzige
landje dat de meeste joden heeft afgevoerd van alle Europese landen
tussen 40-45 4n de terugkererende Joden hun eigen huis misgunden wegens
centjes. dat landje zijn we nog steeds, vieze, minne centjes en
voordeeltjes tellende akelige misselijkmakende middenstandertjes.
NSB-ers dus. Die ook D66 hebben geïnfiltreerd. Kleinburgerlijke
minkukeltjes die afwijkende mensen langzaam de vernieling in helpen, als
een sociale lynchpartij.

Sorry,. liet me even gaan. Obama heeft in ieder geval een heel andere
inborst. Ik ga emigreren. Heb je nog een huis voor me?