Logo GroenLinks is astrologie

Mon Nov 24 10:11:31 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Antid Oto <aorta at HOME.NL> over de demasque van Geel,
>Nee, je zit er weer grandioos naast.

 Als jij graag opgelicht wil worden, dan moet je die keuze zeker maken.

 Ik wil dat niet - als politici hun verstand verliezen - zoals in het
 onderhavig geval Halsema -, dan wil ik dat weten. Als materialist wil
 ik dat mensen uitgaan van de werkelijkheid, dat ze gewoon kunnen denken
 en dat ze niet komen aanzetten met apekool over mythologie, astrologie
 en alchimie.

>Doe eens een reality check.

 Hoezo - je begon toch zelf over dat logo ?

 Ik werd daarop uitgedaagd te zeggen wat men hier kan zien en da's voor
 mij inmiddels helaas een kleinigheid (zo'n schelp betekent overigens
 wat meer dan wat ik opmerkte in de Vrijmetselarij).

 Zelf wijs ik dit gegoochel af.
 Erg als een verrassing komt het niet want Halsema lult al een tijdje
 over sociaal-liberaal; men kon dus wachten op het moment dat Groen-
 Links Satan op het schild zou hijsen. Zie ik ook nog dat Halsema sprak
 in het 'Popcentrum' in Tilburg ('pop' refereert naar de terugkeer van
 Satan). De dwangmatigheid is alom aanwezig. Oftewel: het determinisme.

 Dat laatste is ook vervat in de leuze van GroenLinks,
    Zin in de Toekomst
 Dit is zowaar *de omschrijving* van het determinisme. Vandaar dat uit de
 strot van Halsema klinkt,
    De vrijblijvendheid is voorbij
 als ze het heeft over de *Nieuwe Dwangmatigheid* van haar sociaal-liberale
 kabouterpartij.