Klink-klare nonsens viert hoogtij

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Nov 19 07:34:45 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 18 november 2008 18:29 heeft Glenn Mellonius <glenn at mellonius.eu>
het volgende geschreven:

> Met die rokers gezellig??????

Hoewel het ´parfum´ ook mij niet bevalt, stink je nu weg bij de
zweetgeuren in de disco´s.

> Heb je niet in de gaten dat die rokers het probleem zijn?

Nee, want de rokers zijn het probleem niet. Het probleem is juist dat
die nu de buitenlucht als hun domein mogen zien, terwijl het daar niet
zo moeten mogen. Die is van iedereen,  maar daar heb ik niets meer te
vertellen. Kunnen de hufters in dit kabinet ook daar weer (burger
treiter)-regeltjes voor opstellen. Geen wonder dat ze blij zijn dat
´De Gezonde Roker´ er niet meer is.

Het probleem is bovendien een overheid die zich zozeer met het
priveleven van haar burgers aan het bemoeien is, dat je van een
africhtende overheid kunt spreken. De argumenten deugen gewoon ook
niet.

> Ontrouw zijn ze.

Uiteraard. Elke hond die je verkeerd africht,  kan als ontrouw door
het leven, Glenn.

> Laten de baas van hun kroeg gewoon creperen door massaal
> weg te blijven.

Precies. Daar ga jij zelf je beslissing nemen. Zo hoort het !!! En als
een (kroeg)baas wil dat ze in zijn cafe kunnen roken, wie ben jij dan
om dat te willen verbieden?

> En de horeca maar boos zijn op Klink en de wet, terwijl er HELEMAAL niets
> aan de hand is als die ontrouwe rokers gewoon weer naar hun kroeg gaan.

Omdat Klink een lulverhaal ophangt. Klink verziekt het terras door hen
naar buiten te sturen.
Ik kan nu nergens meer op een terras zitten. Daar heeft die lul het
niet over. Dat anderen (lokale) de keten - waar teveel gezopen wordt,
en gerookt - ook daar heeft die lul het niet over. Kortom: hij is de
kroeg/cafee aan het bestrijden en niet het probleem zelf, of zelfs
maar naar mogelijkheden te zoeken waar iedereen mee weg kan. Waarom
mogen op de openbare ruimte (stations) nog wel steeds worden gerookt?

Waar ie het ook niet over heeft is dat velen nu thuis hun feestjes
vieren. De kroeg/cafe wordt het slachtoffer van dit absurde wangedrag
van een verziekte kliek die dit land bestuurd.

Je kunt zelfs je ontslag krijgen uit dit kabinet omdat men er zo over
denkt. Reden!! Niet nodig.

Henk Elegeert (die allang niet meer rookt !! Maar ook geen kant meer op kan.)